Beheer

Een van de voordelen van uw IT-omgeving in de Cloud is dat er minder inspanningen nodig zijn om de IT-omgeving te onderhouden. Hierdoor is het tevens eenvoudiger en financieel aantrekkelijker geworden om het beheer en de support van uw IT-omgeving uit te besteden. Hostlinq garandeert volledige ontzorging van uw IT-omgeving in de Cloud voor een vast totaalbedrag per maand.
 
Door preventief beheer  en monitoring van de IT-omgeving worden storingen voorkomen en prestaties geoptimaliseerd. Bij opmerkelijke trends en afwijkingen treedt het supportteam pro-actief op waardoor problemen worden aangepakt voordat ze gevolgen kunnen hebben voor de functionaliteit van uw IT-omgeving. Daarnaast kan uw organisatie gebruik maken van de servicedesk waar uw gebruikers met alle IT-gerelateerde vragen en incidenten terecht kunnen.
 
Ook uw IT-middelen die niet zijn ondergebracht in de Cloud vallen onder het beheer van Hostlinq. Denkt u hierbij aan de fysieke werkplekken zoals een Thin Client en de infrastructuur zoals switches, routers, firewalls. Hierdoor heeft u slechts één centraal aanspreekpunt voor al uw IT-gerelateerde zaken.